Recenze Samsung RS7547BHCSP již od 21 000 Kč

Lednice RS 7547BHCSP/EF SBS SAMSUNG je vybavena řadou moderních funkcí, jako je No Frost, Multi Flow, Super Freeze, Antibakteriální úprava. Zjistěte, co se děje v chladničce, bez otevírání dveří. Na LED displeji s příjemným modrým světlem se zobrazuje vnitřní teplota v obou částech nové chladničky řady H. Displej vás také upozorní, když nastane čas na výměnu filtru. Dotykem na displeji nadávkujete vodu a led nebo přepnete chladničku do dovolenkového režimu, když se chystáte zůstat pár dní mimo domov. Pokud vás tato lednice zaujala a zvažujete její koupi, informaci, kde ji zakoupíte nejlevněji, naleznete zde.

Fotogalerie produktu

Pravý bez-námrazový systém No-Frost + Multi-Flow umožňuje dynamickou cirkulaci vzduchu na úrovni každé police, aby Vaše potraviny vydržely déle čerstvé. Díky možnosti změnit směr otvírání dveří se lednice RS 7547BHCSP/EF SBS SAMSUNG přizpůsobí podmínkám kuchyně a stane se její nedílnou součástí. Nová chladnička řady H využívá dva oddělené proudy vzduchu a přesné ovládání teploty k zachování optimálních úrovní vlhkosti na straně chladničky i mrazáku. Díky systému Twin Cooling Plus® zůstanou jablka čerstvá, zmrzlina nebude spálena mrazem a kostky ledu nebudou cítit po česnekovém chlebu, který skladujete v chladničce. S ledničkou energii ušetříte nejen jejím efektivním a nenáročným chodem (řadí se do úsporné energetické třídy A+), ale také eliminováním nadměrného otevírání dveří spotřebiče. Pokud máte chuť na chlazený nápoj, stačí si vyndat láhev z minibaru, aniž byste dveře ledničky museli otevírat. Neuteče tak žádný studený vzduch a vy máte vychlazené pití ihned k dispozici.

Specifikace
Způsob umístění: volně stojící
Hlučnost: 39 dB